Philips Fidelio SoundHub HTS9221/12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Fidelio SoundHub HTS9221/12 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Gea Huisman 13-11-2016

Radio slaat altijd zomaar uit

Als wij de radio willen luister dan slaat soms na 2 minuten het hele apparaat uit. Meestal duurt het ongeveer 10 tot 15 minuten voor het apparaat uit slaat. Het langst dat we ongestoord kunnen luisteren duurt 45 minuten.....Iedere heeft er al naar gekeken en we weten niet hoe dit steeds kan gebeuren.

evertthijs 14-09-2013

Ik heb de set nu geruime tijd in bezit, in principe werkt hij prima. Had alleen bij het bestellen niet gezien dat er een flinke subwoofer doos bij zat, was eigenlijk op zoek naar wat compacters. Daarentegen is de vormgeving en de geluidskwaliteit erg mooi.
Het enige grote minpunt vind echter ik de coolfan die zo ongeveer per 2 seconden aan en uit slaat, zeker bij het beluisteren van klassieke muziek is dit erg storend. Daarnaast is het hinderlijk aanwezig bij het bekijken van films met wat minder volume.
(Het apparaat staat overigens niet ingesloten en zou zijn warmte gemakkelijk kwijt moeten kunnen).

JoossG 15-09-2013

Dat fenomeen met de coolingfan is mij inderdaad ook een doorn in het oog. Er is al eens een nieuwe fan in gekomen maar ik betwijfel of het de fan is gezien het al na paar weken na de reparatie al weer irritant begon te worden.

Zeiloor 30-08-2013

Ik heb van Philips een prachtige 3D TV uit de 8000-serie en wilde daar een mooie Blue Ray speler en geluid bij hebben. Set ziet er netje uit met bescheiden speakers. Het beeld is overigens prima en de bediening gaat ook redelijk. Dat crystal clear geluid zoals in de folder staat heb ik niets van kunnen ontdekken, zeer blikkerig geluid wel. Ik stel echt niet zulke hoge eisen maar uiteindelijk is het geluid wat uit de TV komt nog beter (ik mis alleen een diepe bas). Als ik had geweten dat het geluid zo slecht was had ik wel een losse Blue Ray speler gekocht en losse Bose speakers ofzo met rechtstreeks koppeling aan de TV. Zo tevreden als ik over de TV ben zo ontevreden ben ik over deze set.

Officiele reactie van Philips Nederland 02-09-2013

Hi Zeiloor, het hoort zeker niet dat de HTS9221 een blikkerig geluid geeft. Wat ik wil aanraden is om contact op te nemen met onze klantenservice via telefoon of chat wanneer je bij het apparaat in de buurt bent. Zij kunnen dan stap voor stap de instellingen controleren of een andere oplossing aandragen! Contactgegevens vind je hieronder. Je kunt me ook altijd een berichtje sturen op Facebook met daarin de precieze set-up (welke TV, welke kabels etc). Met groet, Jeroen - Philips Webcare (www.facebook.com/PhilipsNederland)

De contactgegevens voor telefonische en chat support:

JoossG 27-05-2013

Hallo, deze home cinemaset bevalt prima, al meer dan een jaar in bezit, design moet je aanstaan. Sinds afgelopen week echter wel een minpuntje waar ik nog aan het zoeken ben naar een oplossing, de ventilator draait nu bijna continue wat irritant is (geluidsnivo), systeem is aangesloten middels HDMI op een Philips TV 32PFL8605.

robo116 15-08-2013

even schoonmaken stofzuiger op de opening zetten.
meestal zijn ze vervuild.

Priusboterletter 25-04-2013

Één groot drama met deze set, wat heb ik een spijt. Al vele problemen ondervonden (zie mijn eerdere reviews) toen ik de set net had aangeschaft, maar daarna heeft het apparaat ongeveer een jaartje redelijk probleemloos gefunctioneerd. Maar... een weekje geleden begon de ellende weer: een hoge doordringende piep uit de subwoofer bij het afspelen van een film. Net tv en e-manual deden het al een tijdje niet meer (je kon deze opties wel aanklikken, maar dan gebeurde er niets). Gisteravond stelde het apparaat een update voor. Ik stemde in, enige tijd later wordt mij medegedeeld dat de update is mislukt, en sindsien reageert het apparaat helemaal nergens meer op. Ik heb nog zelden zo'n kater overgehouden aan een aankoop

carola73 13-03-2013

verschrikkelijk wat een waardeloze set moest het helemaal zijn nou bij ons niet lopen nu al bijna een jaar met problemen ,div monteurs al gehad weten het ook niet , Philips meerdere malen gebeld horen daar helemaal niets van bellen niet eens fatsoenlijk terug , die zullen ook denken wij de centen en de klant de problemen . ik moet elke dag wachten tot mij man thuis komt omdat het gewoon niet werkt met elkaar ze leiden hun eigen leven de tv en homeset dan weer geen geluid dan weer geen beeld of het geluid is te hol en wat je ook probeert niets helpt mijn man heeft al meerdere opties geprobeerd maar no way het is gewoon een kl...... Set . Gezellig met de kinderen dvd kijken vergeet het maar daar heeft hij gewoon geen zin in dus dan maar weer uit . heb je hard voor gespaard voor iets moois nou voor ons nooit meer PHIlIPS dus mensen........
Kies aub iets anders

Officiele reactie van Philips Nederland 14-03-2013

Beste carola73,

Wij nemen graag contact met je op over deze zaak. Zou je je e-mailadres en telefoonnummer willen doorgeven aan ons? Dit kan via een privebericht op Facebook. Als je dan het referentienummer 50-1239154158 opgeeft, kunnen we je direct helpen. Natuurlijk kan je ook telefonisch of via chat contact opnemen, onze collega’s zullen de gegevens dan opnemen en dit doorzetten naar de Webcare afdeling.

Philips Webcare

Overige contactgegevens kan je vinden op: http://www.support.philips.com/support/contact/contact_page.jsp?userLanguage=nl&userCountry=nl

DeEnigeEchteGratje 01-03-2013

Heb het apparaat gekocht bij Block, netjes geleverd. Het apparaat ziet er mooi van vormgeving uit en geeft en zeer mooi warme helder klank. Echter de bediening laat veel te wensen over. Uiteraard eerst even een firmware update via het netwerk gedaan en gecontroleerd of het netwerk goed is ingesteld. Het apparaat reageert regelmatig niet op bedieningen middels zijn eigen bedieningspaneel en de afstandsbediening (batterijen gecontroleerd). De DVD wordt pas uitgeworpen na herhaaldelijk de power van het systeem te hebben afgehaald. Soms is het niet mogelijk om over te schakelen tussen de verschillende bronnen. Tevens is het systeem via DLNA niet zichtbaar als Digital Media Player (DMP) in diverse Digital Media Controller(DMC) software zoals Twonky en zelfs in de eigen Philips MyRemote app (Android). Ik kan niet anders concluderen dan dat het apparaat defect is en zal het dan ook terug sturen.

Henkie2000 07-02-2013

Ik heb de set een maand in gebruik mooi apparaat met een uitstekende 3D weergave en een geweldig surroundgeluid als je een 3D dvd afspeeld. Alléén het geluid van de tv valt mij tegen,het spraakgeluid van iemand op de tv klinkt hol en niet scherp net of de persoon in een holle kamer zit.
Misschien heb ik wel een verkeerde instelling maar ik heb echt alles geprobeerd om dit er uit te krijgen maar het is mij tot op heden niet gelukt.
Voor iemand die veel van 3D films houd een geweldig apparaat maar voor het tv geluid een kleine tegenvaller.

Henkie2000 14-03-2013

Ik ben nog steeds van alles aan het uitproberen,heb het geluid van de tv uitgeschakeld maar het holle geluid blijft.
Krijg nu ook andere problemen, bij het snel overschakelen van de ene naar de andere zender valt soms het geluid ineens weg en moet ik eerst de set uit/aanschakelen om het geluid weer te terug te krijgen.Al met al wordt het zo langzaam een een probleemen apparaat.

Teuntie 09-02-2013

Hallo Henkie,

Dit overkwam mij ook. Bij mij kwam het omdat het geluid van de TV EN het geluid van de set allebei te horen waren. Dat geeft in de weergave iets tijdverschil, waardoor het totaalgeluid hol klinkt. De oplossing is heel eenvoudig: het geluid van de TV uitzetten.

Probeer maar eens, Teuntie

Rico F 01-01-2013

Prima geluid en mooi vormgegeven. Dit is het punt niet. Alleen ik had bij de reviews gelezen dat niet elke samsung tv goed samenwerkt met de homecinemaset.
Ik heb een samsung tv dus contact gezocht met philips. Verhaal uitgelegd, typenummer tv doorgegeven. Antwoord: Geen enkel probleem meneer, deze homecinemaset werkt prima samen met alle types tv van samsung.
Daarop homecinemaset gekocht.

Resultaat: Mijn tv werkt dus niet samen met de homecinemaset van philips. Ik weer contact gezocht met philips. Antwoord: foutje

Omdat ik nu niets heb aan de homecinemaset die ik heb aangeschaft op advies van philips, moet ik deze terugsturen. Dit kost me echter wel verzendkosten.
Vraag of philips deze kosten vergoed: Sorry meneer wij kunnen niets voor uw betekenen.

Dus moraal van verhaal, philips geeft onjuiste antwoorden op een vraag, waardoor ik met kosten zit.Philips heeft ook lak aan reviews van klanten. Ondanks dat ik gewezen heb op de reviews op kieskeurig over combinatie samsung tv met philips homecinema.

Dus mijn advies: Heb je een samsung tv en ben je op zoek naar een goede homecinemaset. Schaf geen philips aan, de kans is groot dat deze niet of slecht samenwerkt met je tv.

Officiele reactie van Philips Nederland 23-01-2013

Beste Rico F,

Bedankt voor het plaatsen van uw bericht. Wij nemen graag contact met u op over deze zaak. Zou u uw e-mailadres en telefoonnummer willen doorgeven aan ons? Dit kan via een privebericht op Facebook. Als u dan het referentienummer 50-1198555586 opgeeft, kunnen we u direct helpen. Natuurlijk kunt u ook telefonisch of via e-mail contact opnemen, mijn collega zal uw gegevens dan opnemen en dit doorzetten naar de Webcare afdeling.

Philips Webcare

Overige contactgegevens kunt u vinden op: http://www.support.philips.com/support/contact/contact_page.jsp?userLanguage=nl&userCountry=nl

rik 30 23-11-2012

Hallo
Even een update van de problemen met mijn hts .
Na een paar weken de hts toch maar weer aangesloten op de tv ,omdat mijn kinderen dvdtjes wilden kijken .
Heb nu wel geluid maar via optische kabel ,omdat hdmi arc gewoon niet werkt ,maar nu als ik hts uitzet blijft de koelvin door draaien erg vervelend .
En het ergste is nog dat Philips hier gewoon niet aan doet .

rik 30 08-11-2012

Hallo
Eind januari de hts9221 en de 37pfl9606 bij bcc gekocht de tv opgehangen en geluid via de hts .
Dit moest het helemaal zijn volgens verkoper ,de hts heeft verschillende prijzen gewonnen op het gebied van geluid en ontwerp .
Dus ik dacht dit zit goed .
Ik vind het uiterlijk en geluid plus de mogelijkheden ook goed .
Maar nu twee maanden begon het gedoe,de hts gaf het geluid niet meer door van de tv .
Philips gebelt en meerdere bezoeken van e-care de hts vervangen door een nieuwe .
Maar na 1maand de zelfde problemen weer bellen met Philips toen begon het gedoe .
Philips komt gewoon hun afspraken niet na ,maar ik ben er na maanden bellen en mailen goed klaar mee .ik ben veel geld achter de wagen .
Maar mensen geloof mee koop deze troep niet .

Riet 21-05-2012

Na reeds een reactie gegeven te hebben nu een review.
Ben echt zeer tevreden over deze home cinema set.
Had voorheen een Marantz, erg duur, erg veel kabels,en een prima sound.
Heb nu toch voor deze Philips gekozen vanwege het eenvoudige installeren en het mooie design.
Tevens een gemakkelijk te bedienen apparaat en het geluid is voortreffelijk.
Wel even een update uitvoeren, daarna "werkt"alles naar behoren.

ava50 25-04-2012

qua geluid niets te klagen en ook gebruiksvriendelijk,
maar wat betreft afspelen van 3-d films is het helemaal niets. Heb het apparaat nu inmiddels al vanaf november in mijn bezit en zit nu nog te wachten op de update voor de 3-d films, heb al diverse malen gebeld, tot vervelens toe, en krijg steeds hetzelfde antwoord. ik moet geduld hebben tot de nieuwe update uitkomt, nou mijn geduld is bijna op wekelijks kijk ik of er al een neiuwe is maar nee hoor. Al klacht ingediend maar ook daar doen ze niet veel meer mee als weer zeggen dat ik geduld moet hebben. koop een apparaat voor 3-d films af te spelen en dat kanhij gewoon niet!! Nooit meer philips!!!

Aad Hendriks 24-07-2012

3d films vanaf een dvd doen het bij mij prima op de HTS9221!

Aad Hendriks 05-04-2012

Sinds 31 jan. 2012 ben ik in het bezit van de Philips HTS9221, het geluid en het ontwerp zijn beiden goed, daar viel ik op in de winkel, maar dat is dan ook het enige positieve.
De HTS9221 communiniceert niet met mijn Samsung TV, hoewel ze beiden de benodigde HDMI-ARC aansluiting hebben. Zet ik de TV aan, dan stopt de HTS en andersom, hier word je niet vrolijk van.
Een paar weken terug nog een enquete ingevuld via de site van Philips over het apparaat, maar daar hoor je dan verder ook niets meer van.
Na enig gehannes draait het dan soms wel, maar dit kan ik niet aan mijn partner uitleggen. Sinds gisteren 04-04, laat de HTS geen geluid van de TV meer horen. Het wordt weer eens een vervelende gang naar naar de BCC. Jammer.

Marco1982 09-04-2012

Aad, Welk type nummer Samsung TV heb jij. Ik zelf heb namelijk ook een Samsung TV en zat erover na te denken deze set te kopen.

Alvast bedankt

Riet 20-05-2012

Beste Aad, heb deze philips set sinds een paar maanden. Heb hem aangesloten op de Samsung UE40D6530.
Meteen een update uitgevoerd via internet.
Heb absoluut geen klagen over de communicatie met de TV.
Dus even een update uitvoeren, sowieso doen bij een niuw apparaat!!
Bekijk de pdf handleiding ,via internet te downloaden , en dan wordt het een stuk overzichtelijker.

Officiele reactie van Philips Nederland 06-04-2012

Bedankt voor uw review! Goed dat u aangeeft dat allebei de apparaten een ARC aansluiting hebben. Wel is het zo dat het protocol anders kan zijn, dit zoeken wij graag voor u uit uiteraard!

Aad Hendriks 19-08-2012

...de laatste tijd was ik zeer te spreken over de geluidskwaliteit van de films die via de aangesloten MAC op de Samsung 40ud6510 tv te zien waren.
Maar 2 weken geleden was mijn HTS9221 opeens "dood" , niets reageerde meer, dus de boel ingepakt en teruggebracht naar de BCC. Hoewel ik daar netjes behandeld werd, (het
gaf in de winkel "netwerkstoring" aan op het display) moest het ding in zijn geheel opgestuurd worden naar Philips.
Nu maar afwachten, uit eerdere reacties gelezen dat deze wachttijden aardig kunnen oplopen...wordt vervolgd... Aad

Larvijsen 12-03-2012

Ik heb sinds 3 weken deze set in huis. Geluid is fantastisch. vorm van de boxen en dok is strak. De basbox levert boven mijn verwachting geluid. Het installeren moet via de tv gaan. maar is snel en makkelijk uit tevoeren. Aantal aansluitingen aan de achterkant en 2x aan de zijkant is voldoende. I-pod mogelijkheden heb ik nog niet uitgeprobeerd. 1 min puntje is dat er enige vertraging en signaalbereik van de afstandbediening is niet al te best. Waar het mij het meest om doet is dat deze 2.1 set voortreffelijk zijn werk doet. En vooral met een 8000serie Philips full hd tv.

Priusboterletter 17-02-2012

Inmiddels zijn de klachten goed opgelost door servilux/philips. Jammer alleen dat er twee (erg) kleine krasjes op de speler tijdens de derde reparatie zijn ontstaan, maar dat mag nauwelijks naam hebben. Om duistere redenen (voor zover ik weet zonder software upgrade) reageert de set veel sneller op de afstandsbediening dan voorheen. Ook het wisselen van bron (bijv. van radio naar cd) gaat vlugger, en alle cd's worden weer afgespeeld, eerder (zie eerste review) was dat niet het geval. Raar overigens dat de source-knop van de AB langs minder bronnen gaat (geen USB bijvoorbeeld) dan de source-knop op de speler, maar ook daar valt mee te leven. Voor de duurzaamheid wel een 4 gegeven, vanwege het feit dat ik het toestel inmiddels drie keer heb moeten afstaan voor reparatie. Over het design en geluid ben ik echter nog immer zeer tevreden.

Priusboterletter 03-02-2012

Inmiddels heb ik de grootst mogelijke problemen met het apparaat. Eerst waren de tiptoetsen aan de bovenkant niet meer verlicht. Door Philips naar Servilux gestuurd voor reparatie. Na drie weken krijg ik het apparaat terug; de verlichting doet het echter nog steeds niet. Weer teruggestuurd. Na 3 weken zojuist weer thuisgebracht. Guess what? De verlichting doet het inmiddels, maar er past geen CD in de lade. Er zit er ook niet een in, want op de display staat "no disc". Het apparaat moet nu voor een derde keer terug, terwijl het probleem aanvankelijk (verlichting deed het niet meer) zo marginaal was. Voor mij werkelijk nooit meer Philips.

OliverB74 14-01-2012

Ik heb de HTS9221 nu enkele weken en hij voldoet prima. Doet simpelweg wat men belooft en dat is een goede geluids- en beeldweergave.

- De geluidskwaliteit is prima. Ik heb naar meerdere sets geluisterd, maar voor mij klinken ze vrijwel allemaal hetzelfde.
- Aansluiten van de 9221 op de tv en HD-recorder is niet al te moeilijk. Zorg wel dat je een HDMI kabel hebt want deze zit er natuurlijk niet standaard bij.
- Alleen de aansluitingen van de boxen en de subwoofer voelen wat goedkoop aan en het aansluiten van de HDMI-kabel ging in eerste instantie niet soepel.
- Een optische kabel aangeloten van de HD-recorder naar de 9221, dit om radio te kunnen luisteren, zonder eerst te tv aan te zetten.
- Via de optie HDMI-arc hoor je het geluid van de TV via de set. Prima, ook geen vertraging in het geluid mbt het beeld.
- Net-tv van de 9221 werkt prima en is een stuk sneller als de Net-tv van mijn Philips tv (7000 serie).
- Sublieme vormgeving van het apparaat is echt een pre.
- Set reageert wel traag op de afstandsbediening, maar de knoppen op de set daarintegen werken prima.
- Display niet goed leesbaar (afhankelijk hoe je de set plaatst)
- Draait CD's en DVD's zonder problemen en de geluidsweergave is prima. Daar mijn tv geen 3D heeft even in het menu aangeven om de 3Dweergave van de set uit te zetten.
- I-pod niet uitgeprobeerd en het streamen ook niet. Maar dit zijn opties die ik vooralsnog niet veel zal gebruiken.

Priusboterletter 07-11-2011

Deze set heb ik met name gekocht vanwege het prachtige ontwerp en de beloofde geluidskwaliteit. Wat de geluidskwaliteit betreft is deze set mij niet tegengevallen. Je kunt -- in tegenstelling tot de meeste home cinema sets -- behalve een blu-ray of een dvd met een gerust hart een CD op deze set spelen. Zowel de lage (actieve subwoofer!) als de hoge tonen klinken erg goed, zeker voor een set van deze prijs (ik heb 625 euro betaald). De BDS400 van Harman Kardon produceert in mijn optiek een nog beter geluid maar is ook 475 euro duurder.
Nadelen: 1. Fantastisch ontwerp, maar gaat wel ten koste van leesbaarheid van het display.
2. Een enkele CD (niet bijzonder vies of beschadigd) speelt de blu-ray speler pas af na meerdere pogingen en dan alleen met heel veel ruis, terwijl andere CD-spelers met dezelfde CD's geen probleem hebben (geldt voor hooguit 5 procent van mijn collectie).
3. De titanium tweeters produceren zeer heldere hoge tonen maar klinken wel iets minder warm dan soft dome tweeters (waar de meeste luidsprekers van zijn voorzien). Dit is vooral in het begin even wennen.
4. De speler reageert wat traag op de afstandsbediening.
5. Bijgeleverde FM-draadantenne paste bij mij niet op de hiervoor bestemde aansluiting. (Remedie: even een nieuwe draadantenne kopen voor 3 euro.)

Samengevat: uitstekende set met slechts wat kleine nadelen.

Officiele reactie van Philips Nederland 15-02-2012

Wij hebben uw post gelezen! Wat ontzettend vervelend dat u zoveel hinder van uw Philips product ondervindt. Wij willen graag met u in contact komen.

Daarom willen wij u verzoeken om telefonisch contact met Philips Webcare op te nemen. U kunt ons bereiken van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 16.30 uur op het volgend telefoonnummer: 0900 202 11 77. Wanneer u contact met ons opneemt, vergeet dan niet om uw dossiernummer bij de hand te houden. Uw dossiernummer is: 50-958627357.

Wij hopen u snel te woord te mogen staan!

atta33 27-08-2013

het is gewoon een klote ding ,. ik heb hem ook ,. heb alles van philips ,maar laatste jaar alles vernieuwd ,. nou ook voor mij geen philips meer wat een wan toestanden die tv's en hun audio apparatuur gaan totaal niet samen word er gek van bagger spul

Ronaldo J. 19-11-2011

Heb deze set nog niet zo lang maar vindt dat de set best veel cd's slecht afspeelt en niet perse beschadigde maar wel de oudere cd's.
Is hier een instelling voor te vinden? Kan op internet niets terugvinden hierover.

Drees59 01-11-2011

Een paar weken in bezit.
Geluid radio en cd valt zwaar tegen, omdat het geluid van dvd, tv, en satellite ontvanger wel prima is.
Als de set wordt uitgeschakeld gaat er een ventilator draaien die veel lawaai maakt.
Dit zou via een update verholpen moeten zijn.
Helaas niet dus, apparaat wordt nu ter reparatie aangeboden.

Drees59 14-12-2011

Apparaat ter reparatie aangeboden.
Nu zijn we een paar weken verder, en de set is nog steeds niet terug.
Dus dit valt me zwaar tegen, voor mij dus nooit geen Philips meer.
Service is ZERO.

Drees

sotomayor0504 09-10-2011

Ik had mijn twijfel over Philips, zeker dat ze geen goede naam hebben op geluidsgebeid. Maar het is een zeer goed apparaat het geluid is zeer goed zowel bij muziek als bij films. Ik heb hem in winkels vergleken met de duurdere merken maar het geluidskwaliteit is hetzelfde. We gebruiken hem meer voor muziek en dat speelt hij zeer goed af. Ook heeft hij Net TV waarbij je films kunt huren ook dit werk goed . Door de USB inging kan hij ook muziek afspelen en films afspelen. Hij kan bijna gebruikelijke film formaten die op het internet te vinden zijn afspelen. Hij heeft zeer veel aansluitmogelijkheden , waarbij de grootste is je docking station voor je Ipod. Maar ook heeft hij 2 x aux aansluiting een aansluiting voor je telefoon etc. .
Heeft hij ook nadelen, ja een kleine ik mis een grote volume knop. Maar dat heeft geen enkel van dit soort apparaten

vasset 09-10-2011

Beste sotomayor0504,

Zoals je misschien in de reviews hebt kunnen lezen over de voorganger van de HTS9221, was er een veel gehoorde (lees geschreven) klacht over het te grote volumeverschil tussen 3 en 4. Ervaar jij dat ook bij de HTS9221? Of is dat bij deze verniewde versie verholpen?

Mvg. T. Vasse

jvdwal 12-10-2011

Hoi tvasse, ik heb sinds 2 weken ook een Philips HTS9221 en kan je vertellen dat het volume perfect is te regelen. Tevens is het genieten, een geweldig helder en zuiver geluid, bij zowel audio als film. Ik heb het set op de slaapkamer staan, in combinatie met een Samsung UE40D8000, werkt geweldig,bediening ook. Gekocht bij Ben van Dijk uit Uden, een geweldig fijne winkel met zeer deskundig personeel, en een zeer goed prijs niveau, een aanrader! Succes met je keuze!!!!